3 תשובות
אני הרסתי יותר מ4 טלפונים בפחות משנה
האמ לא בדיוק חחח
מה ישלך נוקיה?!?! איך הוא לא נשבר
מה ישלך נוקיה?!?! איך הוא לא נשבר
הטלפון שלי היה בחודש 3 פעמיים בתיקון מה?
באותו הנושא: