14 תשובות
לא ממש אבל זה לא לגיטימי לשנוא אנשים רק כי הם לא צמים וכנראה זה נושא שחשוב לו
זה ילדותי לשנוא אנשים כי הם החליטו לא לצום כמו שאנשים מכבדים אותך ולא אוכלים לך ציזבורגר מול הפרצוף תכבדי את העובדה שהם בחרו לא לצום. זה מראה על ילדותיות וחוסר כבוד נטו מבינה למה הוא נפרד ממך
מאוד מוצדק.
צריך לכבד כל אחד באשר הוא גם אם הוא לא עושה את אותם הדברים שאת עושה.
צריך לכבד כל אחד באשר הוא גם אם הוא לא עושה את אותם הדברים שאת עושה.
שואל השאלה:
לא לא לאא
לא שונאת
פשוט קצת מתעצבנת שאומרים על כיפור שהוא לא חשוב ולא מכבדים אותו
והוא פשוט נפרד ממני בגלל זה!
כנראה שאנחנו באמת לא מתאימים
לא לא לאא
לא שונאת
פשוט קצת מתעצבנת שאומרים על כיפור שהוא לא חשוב ולא מכבדים אותו
והוא פשוט נפרד ממני בגלל זה!
כנראה שאנחנו באמת לא מתאימים
אנונימית
לא זה ממש לא מוצדק.
איך רואים שהשאלה הזאת עוד מעט תהיה בחמים lol
איך רואים שהשאלה הזאת עוד מעט תהיה בחמים lol
כן
אנונימית
למרות שלא צמתי אם הוא אוהב אותך הוא לא אמור להפרד בגלל דעות אישיות
אנונימית
אין לך סיבה לשנוא אנשים שחיים את החיים שלהם בלי קשר אלייך.
לא
זאת דעתי
יש לו זכות להיפרד ממך לא משנה מה (וזה אומר שלא נועדתם להיות ביחד, שאתם לא מתאימים). זאת זכותו של כל אדם ולכל אחד יש את הסיבות שלו. אז אין מוצדק ולא מוצדק. אי אפשר למדוד את זה "את עשית ככה אבל זה לא כזה נורא אז טוב אני אשאר איתך" זה ממש לא עובד ככה.
גם אני לא הייתי רוצה להיות עם בן אדם שמפיץ שנאת חינם, אני מאוד מאמינה שכל אחד יהיה מה שהוא רוצה ועניין של אחרים הוא לא עניינך.
זאת זכותו המלאה ואין מוצדק, לא מוצדק..
חבל לשנוא אנשים שלא עשו לך כלום, חבל על השנאת חינם הזאת כשאפשר להפיץ אהבת חינם. זאת דעתי.
יש לו זכות להיפרד ממך לא משנה מה (וזה אומר שלא נועדתם להיות ביחד, שאתם לא מתאימים). זאת זכותו של כל אדם ולכל אחד יש את הסיבות שלו. אז אין מוצדק ולא מוצדק. אי אפשר למדוד את זה "את עשית ככה אבל זה לא כזה נורא אז טוב אני אשאר איתך" זה ממש לא עובד ככה.
גם אני לא הייתי רוצה להיות עם בן אדם שמפיץ שנאת חינם, אני מאוד מאמינה שכל אחד יהיה מה שהוא רוצה ועניין של אחרים הוא לא עניינך.
זאת זכותו המלאה ואין מוצדק, לא מוצדק..
חבל לשנוא אנשים שלא עשו לך כלום, חבל על השנאת חינם הזאת כשאפשר להפיץ אהבת חינם. זאת דעתי.
בטעות כתבתי זאת דעתי בהתחלה
כן
מאוד מוצדק
מאוד מוצדק
את לא מכבדת. מוצדק.
אנונימית
תאמת שהוא קצת צודק כי יש באופי הזה משהו שעלול להרחיק את שונאת אנשים רק כי הם לא צמים זה לא סיבה לבוא ולשנוא את אותו אדם אם את אפילו לא מכירה אותו אני מבינה שזה כנראה באופי שלך אבל תחשבי על זה שזה פשוט מעשה מגעיל ומרחיק אנשים
אנונימית
באותו הנושא: