3 תשובות
בבלאק פריידי יהיה יותר זול. אם אתה מעדיף לחסוך אז תחכה
עדיף לחכות לבלאק, חודש וחצי זה לא הרבה ואתה תחסוך הרבה יחסית. משתלם יותר לחכות
שואל השאלה:
שנה שעברה היה ממש משמעותי על טלוויזיה יש פנ מישהו שמכיר קנה ראה תהנחות על זה?
אנונימי