3 תשובות
בבלאק פריידי יהיה יותר זול. אם אתה מעדיף לחסוך אז תחכה
עדיף לחכות לבלאק, חודש וחצי זה לא הרבה ואתה תחסוך הרבה יחסית. משתלם יותר לחכות
שואל השאלה:
שנה שעברה היה ממש משמעותי על טלוויזיה יש פנ מישהו שמכיר קנה ראה תהנחות על זה?
שנה שעברה היה ממש משמעותי על טלוויזיה יש פנ מישהו שמכיר קנה ראה תהנחות על זה?
אנונימי
באותו הנושא: