7 תשובות
יש בעיות יותר גדולות בחיים
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה היה כל הילדות שלי
אנונימית
פאק כן דיי אני ממש אהבתי את זה
סגרו את האתר לפני חצי שנה זה היה ממש מבאס
...
אנונימית
מתגעגע, ממש אהבתי לגדל את הדרקונים במוגובים, הם היו כל כך חמודים
גם אני ככה, אני זוכר את הלייק צהוב, וכל הזמן הייתי גונב לאנשים משתמשים אני ואחותי וכולם לא אהבו את noa80045 זה היה המשתמש שלי ושל אחותי הגדולה ובכיתי והפוואר האדוםם והוילה והמלונות שעשו והצלילים
אמן יחזירו את מוגובי גם אני מתגעגעת אני מרגישה בול כמוך הכרתי שם חברים ממש טובים וכבר התרגלתי לדבר איתם כל הזמן וחבל שזה נעלם