6 תשובות
בעיקרון אני 40-41 ולקחתי 40 וזה מעולה. הן נעליים גדולות יחסית. אם את צריכה עוד התלבטות תכתבי לי בפרטי.
היא בדיוק המידה שלך.
אני לקחתי חצי מידה מעל המידה המקורית שלי כי בחורף לרוב אני שמה גרביים סרוגות עבות כאלה.
אני לקחתי חצי מידה מעל המידה המקורית שלי כי בחורף לרוב אני שמה גרביים סרוגות עבות כאלה.
שואל השאלה:
אני ממש חדשה פה אז אני לא יכולה עדיין לדבר בפרטי..
אני ממש חדשה פה אז אני לא יכולה עדיין לדבר בפרטי..
שואל השאלה:
ואני גם אשמח אם תגידו לי מאיפה קניתם כדי שאני אוכל להשוות
ואני גם אשמח אם תגידו לי מאיפה קניתם כדי שאני אוכל להשוות
קניתי מאוריגינלס בהרצליה, אבל גיליתי אחרי שבמרכז העיר ירושלים שזה גם יותר קרוב אלי יש ביותר זול. אבל בכללי לאוריגינלס יש, שווה לחפש עודפים אולי.
את קונה את האלה עם הפלטפורמה? כי זה עוד כסף
אנונימית
באותו הנושא: