6 תשובות
יום כן יום לא
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת ששמעתי פעם שאמרו שזה מוריד שכבה של ההחלקה משהו כזה. זה נכון? כי השיער שלי שומני ומלא בקשקשים וזה לא נעים...
אני חושבת ששמעתי פעם שאמרו שזה מוריד שכבה של ההחלקה משהו כזה. זה נכון? כי השיער שלי שומני ומלא בקשקשים וזה לא נעים...
אנונימית
שואל השאלה:
גם שלי היה מתולתל ממש^
ותודה, ממש עזרת לי
גם שלי היה מתולתל ממש^
ותודה, ממש עזרת לי
אנונימית
בכל מקרה תדברי עם המעצב שיער שעשה לך את ההחלקה
כל יומיים ובדרך כלל יום כן יום לא...
ואם תחפפיי כל יום זה לא יהרוס אותה, פשוט זה יקצר את זמן ההחלקה שהיא אמורה להישאר..
ואם תחפפיי כל יום זה לא יהרוס אותה, פשוט זה יקצר את זמן ההחלקה שהיא אמורה להישאר..
זה כן יהרוס אבל לא ממש
באותו הנושא: