6 תשובות
תעשי חיים
לדעתי כן כי יש זמן עד הצהריים.
אבל זה תלוי בך. איך את מכירה את עצמך? את מסוגלת לעבוד מהצהריים אחרי שיום לפני זה יצאת לבלות?
שואל השאלה:
לא
אבל ישלי דודא לצאת
אנונימית
החיים קצרים
מה יקרה אם תהיי גמורה בעבודה? יפטרו אותך? אני לא חושב... סתם יהיה לא הכי כיף ^^
לכולנו יש האנגוברים וזה מבאס. תעשי מה שבא לך :)
שואל השאלה:
טוב יצא מחר
אנונימית
תהני לך
באותו הנושא: