4 תשובות
כן וזו האנימה היחידה שאני מתרגשת לקראת העונה
כן אני ממש מחכה
מקווה שתהיה טובה כמו האחרות ושנראה התפתחויות של עוד דמויות
כן.
גם שבעת החטאים
למרות שהפרק שיצא היום נראה די חלש (טוב זה הפרק הראשון לעונה)