6 תשובות
היה סבבה
הצום היה קל מאוד.
הרגשתי הרבה יותר טוב שאלתי, אבל בגלל שהבעיה היחידה שלי בכיפור זה לא לאכול אז היה אסור לי לשתות ואכלתי רק דברים יבשים והייתי צמאה ממש (יש סיבה מוצדקת שאני צריכה לאכול בכיפור)
למה שאני ארגיש שונה
אוחח זה הרגיש כמו נצחח!!
:[
עבר סבבה האמת
:)(