8 תשובות
לדעתי כדאי שלא תלכי לבית ספר. תלמדי לבוחן, ותלכי לאזכרה, יותר חשוב.
לדעתי תוותרי על לראות את הקראש יום אחד, את לא פתטית את פשוט נמצאת בדילמה.
תישארי בבית, תלמדי לבוחן כמו שצריך. ובהצלחה!!!
ללמוד לבוחן וללכת לאזכרה, יותר חשוב.
הבוחן יהיה מחר? אם כן, בהצלחה.
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
אם ממש חשוב לך לראות אותו אז לכי, אבל מה זה יעזור לך?
לכי לאזכרה ותלמדי לבוחן. חשוב יותר לדעתי, מאשר לראות בנאדם שכנראה תראי שבוע הבא אם לא יפגע בו אסטרואיד לפני
שואל השאלה:
תודה! בסוף נשארתי
אנונימית