3 תשובות
זה לא יעזור זה רק יגרום לך להרגיש יותר רע תנסי לעבור הלאה ואם בא לך לדבר בפרטי אז אני תמיד פה
נכון
זה קשה להתגבר אבל לשלוח הודעה זה לא פתרון אם את צריכה לדבר עם משהו אני פה❤
באותו הנושא: