התחברות
הרשמה
למה אומרים אוטו נמוך יותר קל לו לנסוע מהר?
9 באוקטובר 2019, 18:17
רכב
נהיגה
תחבורה ציבורית
נסיעה
תשובה אחת
שואל השאלה:
כן אבל תסביר לי למה... בגלל שהוא מתחת לרוח?
אנונימי
באותו הנושא:
מאיזה גובה אפשר לנסוע מקדימה באוטו?
אני נהגת חדשה, בת 18, עבר לי המלווה בוקר, אני יכולה לנסוע עם אוטו מלא כשיושב לידי מלווה, או שאסור להסיע יותר מ2 נוסעים בכל מצב?
בנות אתן מהאלה שזורמות לנסוע מהר באוטו עם חברים ומסיבה באוטו וכדומה או מהלחוצות בהגזמה
איך אתם מעדיפים לנסוע לאילת - אוטו, מטוס או אוטובוס?
שאלה- אם רשום ברישיון חובת מלווה עד ה27/11/17 מותר למחרת לנסוע לבד באוטו?
לאן לנסוע מקומות רומנטיים עם אוטו?
האם חוקי לעשות בארץ חתך נמוך לאוטו אם כן איפה עושים ומה עושים באוטו?!
גם אתן אוהבות לנסוע עם ידידים באוטו לסיבובים ולשים שירים ולצלם לסטורי?
לנסוע באוטו בgta v יעזור לי להתכונן לטסט?
זה מסוכן עכשיו לנסוע באוטו שהכביש רטוב מהגשם?
אפשר לנסוע במונית מחיפה עד לירושלים או שחייב רכבת אוטו או אוטובוס?