10 תשובות
נראה לי שכן, או שהוא פשוט נדפק
יש מצב שהפלת אותו חזק?
תגידי להורים שלך או שתלכי לתקן אותו במעבדה/ אם יש לך אחראיות עליו תלכי למקום שקנית ממנו
יש מצב שהפלת אותו חזק?
תגידי להורים שלך או שתלכי לתקן אותו במעבדה/ אם יש לך אחראיות עליו תלכי למקום שקנית ממנו
תלוי... איזה טלפון יש לך?
לספור עד שלוש וללכת לטיפול המרה
יש לך גלקסי או אייפון?
אם זה אייפון סביר להניח שזה בגלל העדכון לios13
אפל דופקים את המכשירים הישנים יותר, בגלל שיצא ה11
אפל דופקים את המכשירים הישנים יותר, בגלל שיצא ה11
זה לא משנה אם זה גאלקסי או אייפון זה תלוי עם הטלפון ישן או חדש כי טלפונים ישנים עושים דברים כאלו..
שואל השאלה:
יש לי סמסונג גלקסי 9.
יש לי סמסונג גלקסי 9.
אנונימית
אז הוא לא ישן... אולי את צריכה לעשות לו עדכון
^אז כנראה שהוא נפל לך וקיבל מכה חזקה
או שבאמת תעשי עדכון תוכנה אם לא עשחת
באותו הנושא: