4 תשובות
יש כאלה שצמים אבל משתמשים בטלפון.
אני אישית לא צם
וחוץ מזה, מי את שתשפטי איך אנשים צמים, כל אחד והדרך שלו או המגבלה שלו שמונעת ממנו לצום 100%
אני אישית לא צם
וחוץ מזה, מי את שתשפטי איך אנשים צמים, כל אחד והדרך שלו או המגבלה שלו שמונעת ממנו לצום 100%
שואל השאלה:
לא שופטת רק שואלת
לא שופטת רק שואלת
אנונימית
לכי תדעי אולי יש להם מגבלה מסוימת והם חייבים לשתות או משהו וגם שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה לא רוצה לצום אל תצום רוצה לצום תצום
לא הבנתי מה כל השאלות האלה
אנחנו צמים כן אבל מה זה קשור לטלפון
זה כמו שאנחנו לא שומרים שבת אבל צמים בכיפור
זה לא או לשמור הכול 100% או לא לשמןר בכלל
אנחנו צמים כן אבל מה זה קשור לטלפון
זה כמו שאנחנו לא שומרים שבת אבל צמים בכיפור
זה לא או לשמור הכול 100% או לא לשמןר בכלל
באותו הנושא: