8 תשובות
במחזור צריך לשתות, פשוט תשברי אצ הצום רק עם שתייה- בחינה בריאותית
אם את מרגישה חלשה.. תאכלי
(בלי שום קשר ממליצה לך לשתות)--צריך נוזלים
(בלי שום קשר ממליצה לך לשתות)--צריך נוזלים
זה לא שבירת צום אם זה מבחינת בריאות ולא סתם כי את צמאה
אנונימית
לא מסוכן
שואל השאלה:
כן אני צמה עם טלפון. אל תשפטו. ואני לא רוצה לאכול אני רוצה להחזיק את עצמי השאלה אם זה מסוכן בגלל שאני מאבדת דם
כן אני צמה עם טלפון. אל תשפטו. ואני לא רוצה לאכול אני רוצה להחזיק את עצמי השאלה אם זה מסוכן בגלל שאני מאבדת דם
אנונימית
את צמה עם טלפון?
ופשוט אם את מרגישה רעבה תוכלי.
ופשוט אם את מרגישה רעבה תוכלי.
זה לא מסוכן
מה הקשר מסוכן? חח ח
באותו הנושא: