11 תשובות
קמתי ב 12
חזרתי הביתה באחת ותכף מתחילה סרט בנטפליקסס
לא עייף ומחר חופש.
אני מתסובב עם חברים
אנונימי
לא כזה מאוחר
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו 2
מחר אין בית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
אז? מה זה קשור עדיין שעה 2 זה מאוחר
בשבילי לא כל כך במיוחד שמחר אפשר לישון כל היום בלי שיגידו לך כלום
אנונימית
הרגע חזרתי הביתה
כדי לישון מחר רוב הצום
הלוואי אמן שזה יצליח