3 תשובות
מונופול זה אחד הכיפים
וגם טאקי
וסתם משחק קלפים
או שחמט
וגם טאקי
וסתם משחק קלפים
או שחמט
מונופול זה הכי כיף
פלונטר
פינגווינים
חתחתול
רביעיות
טאקי
דמקה
פלונטר
פינגווינים
חתחתול
רביעיות
טאקי
דמקה
תיקח פשוט חפיסת קלפים ויש מלאא משחקים שאפשר לשחק (קראה קופה ,ציט, מלחמה, 13, ספידיי וכאלה)
באותו הנושא: