3 תשובות
להישאר עם הסבתא הם לא נשמעות כמו חברות
אנונימית
עצם זה שאת אומרת שהן לא מדברות אלייך יפה ואם לא תפגשי איתן הקשר יתנתק בינכן.
אז תשארי עם סבתא שלך.
זאת ההעדפה הכי טובה מלהיות עם "חברות".
תקשיבי לי מה אני אומרת.
תהיי עם סבתא שלך
אז תשארי עם סבתא שלך.
זאת ההעדפה הכי טובה מלהיות עם "חברות".
תקשיבי לי מה אני אומרת.
תהיי עם סבתא שלך
חברות טובה נשמרת גם אם יום אחד לא מתראים .
באותו הנושא: