3 תשובות
זה כל העיניין. זה לדעתי דווקא בסדר ולגיטימי שאחרי סיום לימודים לא נשארים עם כולם בקשר- זה כל הקטע שצריך להיתנתק ולהכיר אנשים חדשים, מקום חדש וכו'. בכל מקרה, לךחות את יודעת מי חברה שלך ומי לא.
שואל השאלה:
החברה היחידה שהייתה לי מהכיתה עונה לי יבש
אנונימית
תתחילי לעבוד ותמצאי חברים
זה מה שאני עושה