7 תשובות
להיות טבעית. ולחייך
באלך להתחיל עם בנים?
שואל השאלה:
אין לי בעיה להתחיל איתם השאלה איך להתחיל שזה לא יהיה סתם מוזק ומשפיל
אנונימית
אל תתחילי תתני להם להתחיל איתך
שואל השאלה:
ומה לעשות כדי שהם יתחילו ,כי הטיפ להיות טבעית אני גם ככה זאת, ומתחילים איתי אבל קצת
אנונימית
אסור לי להגיד לך לבוא איתי לפרטי זו בעיה הייתי עוזר לך אין לי איך
תנסי לדבר איתם להראות אכפתיות ולהיות נחמדה