התחברות הרשמה

ממי אתם צריכים לבקש סליחה ולמה?

8 באוקטובר 2019, 14:05
סליחהיום כיפורסליחותמנהגים    
תשובה אחת
מעצמי
אני נוראית כלפיי, אני מורידה את עצמי, אני שונאת את עצמי ועוד המון..
מקווה שאסלח לעצמי..
(כמובן שיש עוד כמה אנשים, אבל מעדיפה לא לפרט)
פ
פרה שמנה
באותו הנושא:
אתם חושבים שהגרמנים של היום צריכים לבקש מאיתנו סליחה על השואה?
ממי אתם מרגישים שאתה חייבים לבקש סליחה? ולמה?
מי צריך לבקש ממכם סליחה ולמה?
ממי אתם רוצים לבקש סליחה ולמה?
לדעתי לא צריך יום בשביל לבקש סליחה סליחה באה מהלב לא ששולחים לך בווצאפ סליחה על מה שעשיתי כי הבן אדם סתם שולח/אומר לך...
לבקש סליחה זה דבר משפיל? למה?
לא צריך לתבייש לבקש סליחה מישהוא אחר?
ממי אתם צריכים לבקש סליחה?
לקראת כיפור, מה הסליחה הכי גדולה שאתם צריכים לבקש ולמי?
אחים צריכים לבקש סליחה?
ממי אתם צריכים/רוצים לבקש סליחה ולמה?