5 תשובות
בגלל זה אני לא מבקש סליחה ואני צם בגלל שכולם צמים
מסכימה לגמריי
מסכימה בהחלט
זה ממש לא נקרא צביעות זה יום שנועד בשביל זה
מסכימה
באותו הנושא: