מה כדאי? ללכת לטיול עם ההורים של שלושה ימים למרות שאני לא נהנית בטיולים שלהם ולא אוהבת טיולים רגליים או בזמן הזה לישון
אצל חברים? כנראה שאני אהנה יותר מלישון ולהיות אצל חברים אבל משהו בי כזה אומר לעצמי שזה משפחה ושאני צריכה להיות שם וזה גם טיול אחרון לפני הגיוס... אני כבר שנה מתלבטת ולא יודעת מה לעשות!!