3 תשובות
אני הבאתי ת"ז, צו גיוס ופנקס חיסונים. צו גיוס ופנקס חיסונים היה ממש מיותר להביא כי לא הייתי צריכה את זה.
לא נורא שאין לך את הצו גיוס, לפי תמספר ת"ז הם רואים שאת אמורה להתגייס.
לא נורא שאין לך את הצו גיוס, לפי תמספר ת"ז הם רואים שאת אמורה להתגייס.
שואל השאלה:
מתי הוא אמור להישלח בכללי? אני מתגייסת עוד חודש וחצי
מתי הוא אמור להישלח בכללי? אני מתגייסת עוד חודש וחצי
אנונימית
איבדת אותו? אז תבררי אם יוכלו לשלוח לך חדש עדיף לא להסתבך ביום הגיוס ולהגיע 100% מוכנה
ובצו גיוס מפורט לך ממש הכל כל מה שצריך להביא
ובצו גיוס מפורט לך ממש הכל כל מה שצריך להביא
באותו הנושא: