6 תשובות
אולי את בעודף משקל
את יכולה לדבר איתי אם את רוצה ואני ינסה לעזור לך
הכל בסדר, מותר לך.
גם אני לפעמים בוכה בלי סיבה חחח
אבל כשאני בוכה העיניים שלי יפות- תסתכלי על הטוב!
שואל השאלה:
לא
מה קשור?
לי זה קורה לפעמים כשאני במחזור בגלל ההורמונים וזה חחח...
הכל בסדר, אל תדאגי.
לפעמום דברים כאלה קורים.
זה גם הפרשות, קורה לי בלילה שיש לי דמעות למרות שאני לא בוכה או לא עצובה
אנונימית