8 תשובות
את כמוני מבחינת הגיל והגובה, אני מניחה שתהיי כמוני מידה b.
עריכה: עכשיו ראיתי את כל השאלה אז, b80 או b85
שואל השאלה:
אבל כתבתי בתיאור השאלה "אל תגידו רק את הקאפ, גם את המספר" בדיוק בשביל שלא תגידי רק את הקאפ, אלא גם את המספר :(
אנונימית
גובה וחזה לא קשורים...
שואל השאלה:
בסדר, לא שאלתי האם יש קשר, שאלתי מה היה נראה לך נורמלי.
חוץ מזה שזה יכול להיות קשור מבחינת קצב התפתחות.
אנונימית
אין משהו נורמלי
כולן שונות ואי אפשר לענות על זה. (לפחות אם היית אומרת משקל איכשהו אפשר לנחש אבל גם לא)
מצטערת להגיד אבל זו שאלה טיפשית
אני מכירנ מישהי יותר נמוכה ממך והיא מידה dd
ואני מכירה מישהי בגובה שלך מידה a
ולשתיהם יש היקף שונה לגמרי ושתיהם מהממות
אי אפשר לפי גובה להגיד מה המידה המתאימה
שואל השאלה:
min sugass, אני יודעת שכולן שונות, בגלל זה שאלתי "מה המידה שיש לכולן". וננית שהמשקל הוא 46 ק"ג

שחררו ממני, שוב, ברור שלא אצל כולן זה אותו דבר. אני שואלת אסוציאטיבית, את זומעל עם מישהי בגודל והגיל הזה אז מה גודל החזייה הראשון שאת מדמיינת
אנונימית
אני מבינה מה השאלה שלך. את מתכוונת מה הגודל ה"רגיל" שאמור להיות אני מבינה.. נגיד ילדה בת 12 עם c70 זה נורמאלי אבל כשמדמיינים ילדה בת 12 מדמיינים חזה קטן ולא ענק.. אז מהנתונים שאמרת אני מדמיינת אותך כ-b משהו אני בת 12 ומטר 51 אז את בגובה שלי בערך ואני שוקלת 49 ואני לא שמנה אז זה אומר שאת רזה מאוד ואת בת 16 אז אני מדמיינת אותך עם חזה קטן. אני לא מבינה כל כך במידות חזייה אז סליחה שלא רשמתי גם מספר אבל אני מדמיינת אותך עם חזה די קטן.