6 תשובות
ביום הזה כביכול מתלבשים "צנוע" והרבה יסתכלו עלייך בעין מוזרה אם תתלבשי ככה, וגם יהיה לך קר אש כדי שלא
שואל השאלה:
אני אלבש שורט מה אכפת לי שיסתכלו
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה ללבוש מכנסיים ארוכים.זה לא נוח לי.
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני שמה שורט גינס גופיה שחורה וגקט משובץ מעל זה בסדר??
אנונימית
מתלבשים יפה, זה חג שמח, למרות שצמים בו הוא יום טוב ושמח שמתכפרים בו כל העבירות שלנו.
עדיף בגדים צנועים בצבע לבן
Oka