4 תשובות
לא.. לדעתי
האמת שאני יכולה להבין. אדישות זה מחרפן אותי אבל לא יודעת אם הייתי מנתקת קשר לגמרי.. הן קצת הגזימו
אנונימית
זה הגיוני, למרות שאין לי בעיה עם אנשים כמוך.
בעיקרון זה הגיוני...יש בנות שלא אוהבות את זה.
לי אישית אין בעיה עם אנשים כמוך.
לי אישית אין בעיה עם אנשים כמוך.
באותו הנושא: