7 תשובות
תאמת לא חח
בבטן אני אף פעם לא מורידה, אין לי
בבית שחי אני תמיד מורידה
לא, אני עצלנית מדי.
למה שאני אוריד בשבילו?
מה קשור רופא? הוא רואה 100 כמוך ביום הוא בכלל לא יתייחס לזה !
לא. אני עושה לייזר אבל בכל מקרה אם לא הייתי עושה לייזר לא הייתי ממש שמה על רופא.
לפני שעשיתי לייזר לא הורדתי, אבל בית שחי כמובן שאני מורידה. כרגע אין לי שם שיער. זה יותר אסתטי בשבילי בלי.
אנונימית
כן אני אוריד
אנונימית