7 תשובות
לשטוף פנים,לשתות מים ולנשום ולהרגע
לנשום עמוק ולחייך
ולאכול משו טעים
לקחת נשימות עמוקות.
דבר ראשון, אם אתה צריך מישהו לדבר איתו אני פה.. ודבר שני אי אפשר באמת לעצור בכי, עדיף שתבכה ותוציא את כל מה שיש לך ולא תנסה לעצור באמצע ולשמור בפנים
תוציא הכל אל תשמור בבטן תבכה כמה שאתה צריך ואם אתה רוצה לשתף מה קרה אתה מוזמן לפרטי:)
מים, שוקולד, ללעוס את הלשון, ללעוס מסטיק
אנונימית
לנשום עמוק לשתות מים קרים להירגע רגע