4 תשובות
אני מאמינה שלכל אחד זה נוגע בצורה אחרת, לא צריך לכפות ולהטיף. אם למישהו אחד זה נראה יום שצריך לבקש בו סליחה ולהיות בבית כנסת חלק נכבד מהיום הזה, זה בסדר, אבל אם מישהו ישב בהית ויעשה מה שהוא חושק בו, לא מכפייה, והוא חושב שהוא עושה את הטוב ביותר, אז לא, בשבילו זה לא מרגיש בזבוז של יום.
ויש כאלה שבסופו של דבר כן מרגישים ככה, אז הם לא ישמרו, והם יהיו בטלפון, ורק לא יסעו באוטו, או יטוסו לחול, או משהו. אבל כל אחד והבחירות שלו...
ויש כאלה שבסופו של דבר כן מרגישים ככה, אז הם לא ישמרו, והם יהיו בטלפון, ורק לא יסעו באוטו, או יטוסו לחול, או משהו. אבל כל אחד והבחירות שלו...
אם זה היה תלוי בי לא הייתי צמה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית627
כן צודקת לא שאלתי את זה מתוך כפיה או שאני מטיפה, באמת רציתי לשמוע מה האנשים האלה חושבים ואין לי בעיה עם כל דעה של בן אדם גם עם אלה שלא צמים
מצטערת אם זה יצא תוקפני או שאני מטיפה מוסר או משהו
זאת לא הייתה הכוונה שלי :)
אנונימית627
כן צודקת לא שאלתי את זה מתוך כפיה או שאני מטיפה, באמת רציתי לשמוע מה האנשים האלה חושבים ואין לי בעיה עם כל דעה של בן אדם גם עם אלה שלא צמים
מצטערת אם זה יצא תוקפני או שאני מטיפה מוסר או משהו
זאת לא הייתה הכוונה שלי :)
אנונימית
המצווה העיקרית של יום כיפור זה להתענות (לצום) ולתפילות מי שיכול ללכת הולך..
באותו הנושא: