4 תשובות
שהאישה נמוכה ב6 ס"מ, אבל לא אפסול גם על 20 (אני 1.75, הראשונה שלי הייתה 1.57)
אנונימי
שואל השאלה:
ואם ההפרש בינינו הוא 10?
אני 164 והוא 175
אנונימית
זה ממש טוב. תכלס, אם אני לא מרגיש כאילו אני הולך עם בת שלי, הכל בסדר.
אנונימי
שהגבר גבוהה ב15 סמ .
ולדעתי :
אישה 1.65
גבר 1.80