6 תשובות
כן למה לא
אבל תנסי לא בין קבוצות של הרבה אנשים שלא תפלי ותיפצעי או שתפגעי במישהו
אבל תנסי לא בין קבוצות של הרבה אנשים שלא תפלי ותיפצעי או שתפגעי במישהו
אם את מרגישה מספיק בטוחה על הסקייטבורד אז למה לא
כן אם את רוצה אבל תזהרי לא להתקע באנשים כי יש המון ושאני נוסעת גם אם יש מישהו אחד מולי אני אתקע בו
אם את רוצה ולא צמה, כן
כן למה לא
באותו הנושא: