התחברות
הרשמה
גבוה ושטוחה או נמוכה ומפותחת?
6 באוקטובר 2019, 20:38
גביהה
נשים נמוכות
העדפות
2 תשובות
נמוכה ומפותחת
ח
חתול הכסף
לא להשוות בין בני אדם❤
ש
שם אקראי כלשהו
באותו הנושא:
בנים מה אתם מעדיפים: מישהי מאוד גבוהה אבל שטוחה/מישהי מאוד נמוכה אבל מפותחת יותר?
בניםם , גבוהה ורזה או נמוכה ורזה או גבוהה וקצת מלאה או נמוכה וקצת מלאה מה עדיף ?
מטר 72 בת 13 תדרגו גבוהה רצח/ גבוהה/ממוצעת/נמוכה/נמוכה מאוד
מה יותר פאדיחה להיות הכי נמוכה בכיתה(שכל הכיתה גבוהה) או להיות הכי גבוהה (שהכיתה נמוכה)?
1.60 זה גבוה/ממוצע/נמוך לפעמים אני מרגישה נמוכה ולפעמים גבוהה
איך זה הגיוני שאני מאוד נמוכה לגילי, אבל אני מפותחת (חזה) יחסית לגובה שלי?
בנות, בן גבוה או נמוך (הגבוה 173 והנמוך 151)?
מה יותר יפה נמוכה או גבוהה לא גבוהה עמוד חשמל גבוהה 1.69 בערך
רמת החיים בישראל נמוכה או גבוהה מרמת החיים של המדינות המפותחות?
בנים תגידו תאמת אתם תצאו אם מישהי שטוחה או שתצאו עם מישהי קצת מפותחת...
איזו משכורת נחשבת נמוכה, ממוצעת, גבוהה, גבוהה מאוד