3 תשובות
ראיתי החייאה שבסוף הבנאדם מת.. היה בהחלט מדכא ועצוב..
רבתי עם אמא שלי ובגלל שלא רציתי קשר עין איתה הסתגרתי בחדר יום שלם בלי לאכול ובלי לשתות ובסוף בבוקר למחרת התעלפתי כי התייבשתי ..
אנונימית
סוף העונה הראשונה של 13 סיבות