התחברות
הרשמה
מה הדבר הכי מדכא שראיתם/עשיתם
6 באוקטובר 2019, 17:24
3 תשובות
ראיתי החייאה שבסוף הבנאדם מת.. היה בהחלט מדכא ועצוב..
s
studentt
רבתי עם אמא שלי ובגלל שלא רציתי קשר עין איתה הסתגרתי בחדר יום שלם בלי לאכול ובלי לשתות ובסוף בבוקר למחרת התעלפתי כי התייבשתי ..
אנונימית
סוף העונה הראשונה של 13 סיבות
.
.Anne.