6 תשובות
הוא לא נוח, אבל יש כאלה שאומרים שכן.
נוח שהחוט יותר דק לא מרגישים
לא יודעת מה עם המקדימה והמתכות שם אבל החלק של החוט הוא בייסיק. אז כן הוא נוח
נראה פחות נוח
די נוח. למרות שאני מעדיפה שלא
זה לא נראה ככה..
אנונימית