16 תשובות
בצד יש כזה דיווח
בצד של השאלה או התשובה
שואל השאלה:
התכוונתי שיחסמו אותו בכללי
אנונימית
אני יודע מי זה נראלי חחח
שואל השאלה:
חח מי?
אנונימית
נפרדתי מחברה שלי?
לא יחסמו אותו אם אין סיבה.. אבל את יכולה ללחוץ על צאט איתו ואז לדווח.
שואל השאלה:
יש סיבה..
אנונימית
מה הסיבה? אם אפשר לשאול
שואל השאלה:
זה משנה? מישהו רע במהותו
אנונימית
האמת זה כן משנה.. כח עוד הוא לא עבר על החוקים אין סיבה שיחסמו אותו.
אם את סתם לא אוהבת את הדעה והתשובות שלו אין לך בכלל למה להתלונן עליו..
שואל השאלה:
זה לא עניין שאני לא מתחברת אליו או לדעות שלו.הוא כותב תגובות רעות ושואל שאלות מגעילות.. כן עבירה על החוקים
אנונימית
את יכולה לדבר איתי שנייה בפרטי?
יש מצב שהשאלה מגעילה אבל לא עוברת על החוקים... בכל מקרה תפני פשוט לנאמן ותגידי לו מה קרה
שואל השאלה:
שאלות ותשובות שעוברות על החוקים ב100 אחוז
אנונימית
אוקיי.. אז תפני לנאמן.
האמת שאשמח אם תשלחי הודעה ותגידי לי מי זה..
יש מצב את מדברת איתי שנייה בפרטי? זה נורא חשוב