9 תשובות
שואל השאלה:
זה קרה לי עם גינס לא עם טייץ
אנונימית
את לא שמה תחתונית גם כשאת עם גינס?
שואל השאלה:
זה היה שנה שעברה^
מאז תמיד כשאני יוצאת מהבית אני שמה תחתונית
אבל מה יקרה כשאני אשים חוטיני? אני לא אוכל לשים תחתונית....
אנונימית
יש תחתוניות לחוטיני של אולוויז
זה עולה פחות מ20 שקל ולא מרגישים את זה
שואל השאלה:
אוקי תודה^
אנונימית
אם תרצי לדבר איתי בפרטי, אני אשמח לעזור :)
למחר תשימי תחתונית למרות שזה לא נוח או שלא תשימי טייץ ולהבא תנסי למצוא סוג תחתוניות שכן נוח לך עם טייץ (יש הרבה גדלים והרבה חברות אני בטוחה שתמצאי משהו)
תשימי תחתונית, זה לא הגייני וזה דוחה שאנשים ישבו אחר כך על כיסא שהיו עליו הפרשות שלך.
או שפשוט מאוד - אל תלבשי טייץ.
אז אל תשימי טייץ
אנונימית