12 תשובות
בכנות, גם אותי הוא קצת מלחיץ.. לא היה צריך אבל לזרוק אותו:)
שואל השאלה:
פחדתי שהוא יקום לתחייה כמו איזה מפגרת
פחדתי שהוא יקום לתחייה כמו איזה מפגרת
חחח אני בוכהה
מבלי לעליב
זה דיי מפחיד ולא מובן
מ1-10 אני חושבת 5
זה דיי מפחיד ולא מובן
מ1-10 אני חושבת 5
את יכולה לצייר עוד אחד
ולדעתי זה יפה וברמה גבוהה ועזבי את זה שזה הפחיד אותי
ולדעתי זה יפה וברמה גבוהה ועזבי את זה שזה הפחיד אותי
שואל השאלה:
לפחות אני לא לבד בזה וכולכם פחדתם
לפחות אני לא לבד בזה וכולכם פחדתם
בוכה זה כזה אני
עשיתי פעם עם ידיד תחרות ציורים מפחידים וכלכך פחדתי משלי שבכיתי
עשיתי פעם עם ידיד תחרות ציורים מפחידים וכלכך פחדתי משלי שבכיתי
האמת שאם צלמת את זה את יכולה לשלוח לעצמך את זה בווצאפ ולהדפיס את זה
שואל השאלה:
אני מתהה ^^ וגם אם אני אדפיס את הציור אני אפחד ממנו חח אני פשוט אשמור את זה בתמונות
אני מתהה ^^ וגם אם אני אדפיס את הציור אני אפחד ממנו חח אני פשוט אשמור את זה בתמונות
למה שהיה לך מזכרת לנצח
חח הייתי רוצה לומר שזה ממש מטומטם אבל גם אני עשיתי את זה פעם ...
ציירתי ליצן קריפי עם אקריליק (הזה מit ) יצא ראליסטי רצח ... אבל הפחיד לי תחיים אז זרקתי אותו
ציירתי ליצן קריפי עם אקריליק (הזה מit ) יצא ראליסטי רצח ... אבל הפחיד לי תחיים אז זרקתי אותו
שואל השאלה:
כולנו בזה ^
כולנו בזה ^
באותו הנושא: