3 תשובות
אורבן אוטפיטרז?
אנונימית
שואל השאלה:
כןן תודה
כןן תודה
חבל שהחנות נהייתה כביכול "טרנד "שלהן . אני אוהבת את הסטייל שם רק חסר עכשיו שיקראו לי וסקו גירל בגלל זה
אנונימית
באותו הנושא: