5 תשובות
אני אבדתי מזמן סבא (בכיתה ג/ד)

אבל אני תמיד פה בשבילך ואשמח לעודד אותך.

ואל תהיה עצובה כמה שלא קשה לך כי סבתא שלך הייתה רוצה שתחייכי והיא לא מתה היא רק עברה לגור בלב שלך
שואל השאלה:
עברו חודשיים וקצת ועדיין נחנקת ולא מצליחה להחזיק את עצמי כל פעם שאני נכנסת לבית שלהם והיא לא שם :(
שואל השאלה:
היא גרה ככ קרוב אליי שהייתי רואה אותה 24/7 .. היא הייתה החברה הכי טובה שלי
איבדתי לפני כמה שנים
וזו הייתה התקופה הכי קשה בחיים שלי
שכל הזמן בכיתי בה וזה היה ככ קשה
ולאט לאט למדתי להתמודד ולגדול
למי שהוא היה רוצה שאגדל,
התחלתי להגיד לעצמי כל פעם שלא
הייתה לי מוטיבציה שאם אני אעשה את זה
אז הוא יחייך שם למעלה..
ולאט לאט השלמתי עם זה שכנראה הוא סבל
פה כשהיה חולה ושהוא לא היה רוצה שאבכה עליו
אלא שאנצל את החיים שלי,
כמובן שגם דיברתי על זה הרבה עם אמא והפסיכולוגית וכך לאט לאט פרקתי הכל והתאוששתי.
אני איבדתי את סבא שלי מלפני פחות מחודש
בכיתי בהתחלה למרות שלא הכרתי אותו
וזהו כן לא כל כך הכרתי אות גם