5 תשובות
תקח את עצמך בידיים מעכשיו ,הכל יכול להשתנות עם תרצה .
שואל השאלה:
אי אפשר..כבר ניסיתי
אנונימי
אל תסתכל אחורה זה לא הכיוון שאתה רוצה ללכת בו, תתחיל לחיות תחיים שלך בצורה הטובה ביותר תלמד מטעויות ותהיה מי שאתה.
שואל השאלה:
אבל אין לי איך להתקדם
אני אבוד
אני לא יודע מה לעשות
אנונימי
אם אתה בא בגישה כזו מההתחלה ברור שלא יהיה לאן להתקדם..הכל עניין של גישה ואיך שאתה תופס תדברים אם אתה לא תעזור לעצמך אף אחד לא יעזור לך..