3 תשובות
תפסי אותה בלי אף אחד, וקחי אותה לשיחה בדוגרי - תגידי לה מה את מרגישה, ותראי מה היא אומרת.
יש חברות שנמאס להן להסתובב איתך אולי אז הן מתרחקות ומנסות שאת תתרחקי מהן או שתנסי לדבר איתה
תנסי לדבר איתה ולהגיד לה שהיחס שלה פוגע בך.. אם היא באמת חברה טובה כמו שכתבת היא תבין, ואם לא אז היא לא חברה ועדיף לך להתרחק ממנה.