6 תשובות
מניפה
שני על הרצפה(עם שמיכה ברצפה)
לכי לפריזר
שימי מאוורר אם יש לך או שתשני בלי שמיכה אם חלון פתוח
אם יש לך מקרר הכול מובן?
תפתחי חלון, כבר קר בלילות