6 תשובות
מניפה
xm1
שני על הרצפה(עם שמיכה ברצפה)
לכי לפריזר
שימי מאוורר אם יש לך או שתשני בלי שמיכה אם חלון פתוח
אם יש לך מקרר הכול מובן?
תפתחי חלון, כבר קר בלילות