4 תשובות
לא בסדר מצידך הייתי אומרת
עדיף לך לדבר איתו פנים מול פנים זה ישפר יותר את החבורת ואולי הוא עדיין לא פתוח איתך ושתתחילו לדבר הרבה יותר הוא יספר לך הוא בעצמו ולא דרך משתמש פקטיבי שהתחלת דבר איתו שם
תדברי איתו
בברכה, לחם פיט.
לדבר איתו לא מפקטיבי