58 תשובות
שואל השאלה:
לא. הוא יפרד ממני הייתי שיכורה
לא. הוא יפרד ממני הייתי שיכורה
אנונימית
תגידי לו את האמת. מסכן חבר שלך ומסכן מי שהאשמת אותו.
תגידי את האמת. את לא רוצה להגיע למצב של משטרה, זה לא מצב נעים בכלל
שקר מוביל לעוד שקר, בסוף תכניסי את עצמך לשקר כל כך גדול שהכל ייצא משליטה ולא תוכלי לעצור את זה.
תגידי לו את האמת כל עוד זה מוקדם ואל תדפקי מישהו ששכב איתך בגלל החוסר חשיבה שלך
תגידי לו את האמת כל עוד זה מוקדם ואל תדפקי מישהו ששכב איתך בגלל החוסר חשיבה שלך
תגידי את האמת
וחוץ מזה מה זה "כי הייתי שיכורה"? תירוץ עלוב. תספרי לו וזהו, עדיף שתיפרדו
וחוץ מזה מה זה "כי הייתי שיכורה"? תירוץ עלוב. תספרי לו וזהו, עדיף שתיפרדו
אנונימית
תגידי לחבר שלך שבגדת בו, תגידי לו ששתית ואת צריכה להבין שאת עדיין נושאת באשמה לא היית צריכה לשתות ברמה כזאת שאת מאבדת שליטה
אם את לא יכולה להגיד לו את האמת לא כדאי שתהיו זוג
גם משקרת, גם בוגדת, בואנה מסכן הבנאדם שנמצא איתך
ולשאלה תגידי לו. שקרים תמיד מתגלים בחיים. בסוף הוא ידע
ולשאלה תגידי לו. שקרים תמיד מתגלים בחיים. בסוף הוא ידע
אנונימית
דבר ראשון אונס זה משהו שבחיים אבל בחיים לא משקרים עליו.
דבר שני אתם זוג, חוק ראשון בזוגיות זה כנות. אם את לא מסוגלת להגיד לו את האמת אז גם ככה אתם צריכים להפרד.
דבר שלישי, עשית חרא של דבר ואת צריכה לספר לו ולשאת בתוצאות.
מגיע לו לדעת את האמת
דבר שני אתם זוג, חוק ראשון בזוגיות זה כנות. אם את לא מסוגלת להגיד לו את האמת אז גם ככה אתם צריכים להפרד.
דבר שלישי, עשית חרא של דבר ואת צריכה לספר לו ולשאת בתוצאות.
מגיע לו לדעת את האמת
העדפת להאשים באונס את מי ששכבת איתו מאשר לספר מה באמת קרה?
יש אותך ביותר דוחה?
קודם כל אם תלכו להתלונן אז ברור שיאמינו לך ולא לבחור המסכן ששכב איתך, אז לא כדי.
דבר שני, חבר שלך צריך לדעת את האמת. ברור שזה לא קל לספר אבל היית צריכה לחשוב על זה לפני שהשתכרת במקום ציבורי בזמן שיש לך חבר.
דבר שלישי, אני לא מבינה איך לבנות כמוך יש זוג בזמן שיש בנות שאשכרה מגיע להן לקבל אהבה ומתקשות למצוא את זה.
יש אותך ביותר דוחה?
קודם כל אם תלכו להתלונן אז ברור שיאמינו לך ולא לבחור המסכן ששכב איתך, אז לא כדי.
דבר שני, חבר שלך צריך לדעת את האמת. ברור שזה לא קל לספר אבל היית צריכה לחשוב על זה לפני שהשתכרת במקום ציבורי בזמן שיש לך חבר.
דבר שלישי, אני לא מבינה איך לבנות כמוך יש זוג בזמן שיש בנות שאשכרה מגיע להן לקבל אהבה ומתקשות למצוא את זה.
אנונימית
תגידי את רצינית??? את בגדת בו מאחורי הגב שלו, למה שיקרת לגבי זה שאנסו אותך?!! את באמת לא מבינה שאת יכולה לדפוק לבן אדם את החיים בכלא בגלל זה?! את שיקרת לבן הזוג שלך, בגדת בו עם מישהו אחר, אני חושבת שעדיף לכם להמשיך בדרכים נפרדות. וגם אם לא תבחרי לספר הוא בסוף יעלה על זה. שקרים תמיד מתגלים בסוף כמו שאמרו מעליי. מסכן הבן זוג שלך.
קןדם כל שחס וחלילה לא תפתחי פה ושלא יקרה לך את זה
ועדיף שתבפרי לו את האמת ותתני לו להחליט אם הוא רוצה להמשיך
ועדיף שתבפרי לו את האמת ותתני לו להחליט אם הוא רוצה להמשיך
אנונימית
גם בגדת וגם שיקרת, שמת לב כמה סתומה יצאת?
תגידי לו את האמת את סתם תרגישי אם זה רע...
*ופעם הבאה אל תשתי או תעשני, זה לא בריא.
תגידי לו את האמת את סתם תרגישי אם זה רע...
*ופעם הבאה אל תשתי או תעשני, זה לא בריא.
את תיהי מסוגלת להתחתן איתו בידיעה שאם היית אומרת לו את האמת זה לא היה קורה?
את תיהי מסוגלת לגדל ילדים כשתדעי שזה לא אמור לקרות?
תמיד תהיה לך המחשבה בראש של כל זה לא היה צריך לקרות
עדיף שתספרי לו את האמת
אני יודעת שאנחנו לא מבינים אותך ושאנחנו לא חובים את הלחץ שאת חובה אבל את צריכה להגיד לו את האמת אחרת תסתבכי ברמות
ועוד עם המשטרה?
את מסכימה איתי שעדיף כבר להפרד נכון?
(אם זה ספאם אני הורגת מישהו)
את תיהי מסוגלת לגדל ילדים כשתדעי שזה לא אמור לקרות?
תמיד תהיה לך המחשבה בראש של כל זה לא היה צריך לקרות
עדיף שתספרי לו את האמת
אני יודעת שאנחנו לא מבינים אותך ושאנחנו לא חובים את הלחץ שאת חובה אבל את צריכה להגיד לו את האמת אחרת תסתבכי ברמות
ועוד עם המשטרה?
את מסכימה איתי שעדיף כבר להפרד נכון?
(אם זה ספאם אני הורגת מישהו)
עדיף בשבילו שתיפרו
איפה המשטרה שיראו את זה?
אנונימי
הייתי שיכור שיכור בחיי. זה מעולם לא גרם לי לבגוד. את בעצם משקרת לכולם. גם בגדת בחבר, את גם משקרת שזה אונס, ואת גם משקרת לעצמך שזה קרה כי היית שיכורה. עזבי, זה עניין של אישיות. הכל חירטוט אחד גדול.
אנונימי
אל תגידי לו את האמת אל תקשיבי להם אתם סתם תפרדו הוא יתעצבן בטח ויפגע גם למרות שהיית שיכורה
תגידי לו שאת מעדיפה להמשיך כרגיל ולשכוח מי זה כי ככה תתגברי יותר טוב וכל מיני כאלה ופחות להתעסק עם זה כי זה לא עושה לך טוב
תגידי לו שאת מעדיפה להמשיך כרגיל ולשכוח מי זה כי ככה תתגברי יותר טוב וכל מיני כאלה ופחות להתעסק עם זה כי זה לא עושה לך טוב
להגיד לו את האמת ולהתמודד עם מה שקורה.
את הבאת את זה על עצמך.
את הבאת את זה על עצמך.
אנונימית
תגידי לו את האמת. לא היית צריכה לשתות בצורה מוגזמת או בכלל מלכתחילה. תשאי בתוצאות של מה שעשית והוא יעשה את השיקולים שלו. הוא יכול לסלוח לך והוא יכול להיפרד ממך. אין לי יותר מה להגיד, באמת
את שכבת עם מישהו שהיית שיכורה והוא ידע מזה שאת שיכורה? אם כן זה נחשב אונס כי לא היית המצב שיכולת להחליט והשכרות תעתעה בך גם אם הסכמת עדיין היית שיכורה וזה כן נחשב אונס אם אני לא טועה
הרסת את המצב עוד יותר
זה לא בסדר בהמון רמות שונות.
גם כלפי חבר שלך, שבגדת בו ושיקרת לו.
גם כלפי הבחור ההוא, שהעללת עליו.
גם כלפי עצמך, ששתית כל כך הרבה ועכשיו עוד הכנסת את עצמך לבליל של שקרים.
וזה גם נורא כלפי כל מי שאי פעם הותקפה או נפגעה מינית. איך את מעיזה להשתמש בכאב שלהן כדי להשיג מהבן זוג שלך אמפתיה?
תגידי את האמת.
לפחות את אחת מהבעיות שלך את יכולה לתקן כרגע.
גם כלפי חבר שלך, שבגדת בו ושיקרת לו.
גם כלפי הבחור ההוא, שהעללת עליו.
גם כלפי עצמך, ששתית כל כך הרבה ועכשיו עוד הכנסת את עצמך לבליל של שקרים.
וזה גם נורא כלפי כל מי שאי פעם הותקפה או נפגעה מינית. איך את מעיזה להשתמש בכאב שלהן כדי להשיג מהבן זוג שלך אמפתיה?
תגידי את האמת.
לפחות את אחת מהבעיות שלך את יכולה לתקן כרגע.
היא הייתה שיכורה. למה מסכן מי שהיא האשימה אותו? הוא לא בסדר, כי הוא נגע בי שהיא שיכורה ולא מפוקסת לגמרי.
תפלילי את מי ששכבת איתו באונס. יאמינו לך כי את בת
היא יכלה להיות יותר זהירה ופחות לשתות ולהיות יותר מפוקסת. בעיה שלה בעיקר^
^
ממש לא. ז שהיא שיכורה לא הופך סקד לאונס. 1 אם היא לא יכולה לשלוט בעצמה שלא תשתה 2 אונס זה משהו ללא הסכמה. להיות שיכורים לא הופך ישר לבלי הסכמה
ממש לא. ז שהיא שיכורה לא הופך סקד לאונס. 1 אם היא לא יכולה לשלוט בעצמה שלא תשתה 2 אונס זה משהו ללא הסכמה. להיות שיכורים לא הופך ישר לבלי הסכמה
תגיד לו את האמת.. בגלל נשים כמוך לא מאמינים לנפגעות תקיפה מינית.. אונס הוא לא תירוץ לכלום!
היא אמרה שהיא שיקרה לגבי שזה היה אונס.
היא אמרה "שכבתי איתו כשהייתי שיכורה" לא שהוא ניצל את השכרות שלה.
יש קו מאוד ברור בין השניים.
ברור שעקרונית אדם שיכור *לא* יכול לתת הסכמה, ולכן אדם אחר לא יכול להציע לו כניסה לאיזשהו מצב מיני.
אבל אם מתוך שכרות שני אנשים נמרחים אחד על השני ומגיעים למיטה, כשמדובר שם במשהו הדדי, זה לא אונס.
היא אמרה "שכבתי איתו כשהייתי שיכורה" לא שהוא ניצל את השכרות שלה.
יש קו מאוד ברור בין השניים.
ברור שעקרונית אדם שיכור *לא* יכול לתת הסכמה, ולכן אדם אחר לא יכול להציע לו כניסה לאיזשהו מצב מיני.
אבל אם מתוך שכרות שני אנשים נמרחים אחד על השני ומגיעים למיטה, כשמדובר שם במשהו הדדי, זה לא אונס.
תדמייני רגע, שזה היה קורה לך, שחבר שלך היה שיכור מתנשק עם איזה מישהי והיה אומר לך שהיא כל שניה משכה אותו סוג של הכריחה אותו....איך את היית מגיבה לזה? אני די בטוחה שאם היית מגלה שהוא גם שיקר לך וגם בגד בך את היית נפרדת ממנו מהר מאוד.
כי גם כשיכורים אנחנו עדיין מודעים למה שאנחנו עושים. ואני רוצה להגיד לך, שאת עשית מעשה ממש מגעיל בעיניי...ממש.
כי גם כשיכורים אנחנו עדיין מודעים למה שאנחנו עושים. ואני רוצה להגיד לך, שאת עשית מעשה ממש מגעיל בעיניי...ממש.
אנונימית
תגידי שסה היה בחור אקראי מהרחוב ואת לא כל כל מוצאת אותו או רוצה להיזכר בו
ובבקשה ממך אל תפלילי בחור סתם כמו שלא היית רוצה שבאמת תיאנסי והאנס יתחמק מהאונס כך גם ההפך
ובבקשה ממך אל תפלילי בחור סתם כמו שלא היית רוצה שבאמת תיאנסי והאנס יתחמק מהאונס כך גם ההפך
אנונימית
בגלל בחורות כמוך קשה כבר להאמין לבנות שאומרות שנאנסו
מגעילה אחת את עלולה להרוס תחיים לבחור ההוא שהעמסת
מגעילה אחת את עלולה להרוס תחיים לבחור ההוא שהעמסת
אנונימית
תקשיבי אחותי אם את לא רוצה שהוא ייפרד ממך
זה אומר שאת אוהבת אותו, ואת רוצה איתו מערכת
יחסים כנה ויציבה, כי לדעתי כנות זה הדבר הכי חשוב במערכת יחסים- אז תגידי לו את האמת
ותתנצלי ותסבירי שהיית שיכורה ולא שלטת בעצמך
ושפחדת לספר לו כי הוא כל כך חשוב לך ואת לא
רצית שהוא ייפגע ושהקשר שלכם ייפגע, ותבקשי
סליחה.
זה אומר שאת אוהבת אותו, ואת רוצה איתו מערכת
יחסים כנה ויציבה, כי לדעתי כנות זה הדבר הכי חשוב במערכת יחסים- אז תגידי לו את האמת
ותתנצלי ותסבירי שהיית שיכורה ולא שלטת בעצמך
ושפחדת לספר לו כי הוא כל כך חשוב לך ואת לא
רצית שהוא ייפגע ושהקשר שלכם ייפגע, ותבקשי
סליחה.
עצוב שאת משתמשת בדבר כזה כתירוץ,
קרה לחברה שלי כמעט אותו מקרה שאותה ניסו לאנוס וחבר שלה חשב שהיא בגדה בו.
עשית טעות לפחות תספרי תאמת ולא תתני לו להתאמץ בשבילך יותר מדי כי לא מגיע לך.
קרה לחברה שלי כמעט אותו מקרה שאותה ניסו לאנוס וחבר שלה חשב שהיא בגדה בו.
עשית טעות לפחות תספרי תאמת ולא תתני לו להתאמץ בשבילך יותר מדי כי לא מגיע לך.
אלוהים את מגעילה לפחות היית מחפשת תירוץ אחר בגלל אנשים כמוך בנות שנאנסות באמת קשה להאמין להם בבית המשפט ובגלל זה הם צריכות להתמודד עם העובדה שהאנס שלהם מסתובב חופשי בלי עונש על מה שהוא עשה
אנונימית
להגיד לו את האמת
שמישהו יסביר לי למה מי שהתנשקת איתו, לא בכפייה ולא בכלום יצטרך להיות חשוד באונס ויפתח לו על זה תיק פלילי? למה שהוא ישלם את המחיר? בגלל בנות כמוך המשטרה לא מאמינה לבנות שבאמת נאנסו ועברו טראומות, חוץ מזה במה חבר שלך אשם? למה מגיע לו שתשקרי לו ככה? עשית טעות תשלמי עליה.
את לא נורמלית
משתכרת עד איבוד שליטה
בוגדת
משקרת
מאשימה מישהו אחר בטעויות שלה
גורמת לחבר שלך לסבל עצום
יש לך הרבה על מה לכפר בכיפור...
ועכשיו ברצינות, כל מה שאמרתי, זה סימן שזה נגמר
גם כששיכורים, אם אוהבים את הבן אדם יודעים להפריד את האלכוהול והאהבה
את לא עשית את זה
לא הבנתי מה הקטע הזה שברגע שאתה שיכור אתה שוכח שאתה בזוגיות
תספרי את האמת, אם הוא ייפרד זו הבחירה שלו
בוגדת
משקרת
מאשימה מישהו אחר בטעויות שלה
גורמת לחבר שלך לסבל עצום
יש לך הרבה על מה לכפר בכיפור...
ועכשיו ברצינות, כל מה שאמרתי, זה סימן שזה נגמר
גם כששיכורים, אם אוהבים את הבן אדם יודעים להפריד את האלכוהול והאהבה
את לא עשית את זה
לא הבנתי מה הקטע הזה שברגע שאתה שיכור אתה שוכח שאתה בזוגיות
תספרי את האמת, אם הוא ייפרד זו הבחירה שלו
העיקר נשאלות השאלות, למה החבר לא מסכים לצאת לידידים, לשבת עם חברות שיושבות עם בנים למה לט לצאת למעודון, הכל מוכח , וזה כבר בגידה ה10 שאני רואה פה בזמן האחרון, העיקר אתן בסדר(:
תתביישי. בגלל בנות כמוך לוקחים תלונות של אונס לא ברצינות.
את ממש מגעילה, גם בגדת בחבר שלך וגם את מתלוננת על אונס שלא קרה.
את ממש מגעילה, גם בגדת בחבר שלך וגם את מתלוננת על אונס שלא קרה.
את בן אדם מג_עיל אני מרחם על חבר שלך ועל הבחור שהאשמת לחבר שלך מגיע מישהו יותר טוב ממך תפרדי ממנו עכשיו ותגידי לו את האמת #לבוגדיםמחכהמקוםבגיהנום
השאלה אם באמת אנסו אותך? בן כמה הבן אדם וזה .. ואם היה הסכמה אם הוא גדול ממך משעמעותית והיית שיכורה ולא רצית את זה אז הוא אנס אותך אם את רוצה לדבר וזה... ואני קצת מבינה בזה תגידי לי
אנונימית
אגב, אחר כך בחורה באה להתלונן על אונס, אף אחד לא מאמין לה
ואז כשיקרה דבר כזה שוב חלילה, היא כנראה לא תספר כבר
או שמיד שהיא תבין שלא מאמינים לה, היא תשנא את הגוף שלה, תדרדר לזנות, יכול להיות גם שהיא בהריון מהאנס הראשון אבל עכשיו אף אחד לא ידע מי האבא, ככה היא תמשיך עם סימן שאלה גדול אם היא אי פעם תצא מזה
ובסוף תמות ממחלת מין בגיל 50
ואז כשיקרה דבר כזה שוב חלילה, היא כנראה לא תספר כבר
או שמיד שהיא תבין שלא מאמינים לה, היא תשנא את הגוף שלה, תדרדר לזנות, יכול להיות גם שהיא בהריון מהאנס הראשון אבל עכשיו אף אחד לא ידע מי האבא, ככה היא תמשיך עם סימן שאלה גדול אם היא אי פעם תצא מזה
ובסוף תמות ממחלת מין בגיל 50
למה אתם עונים ברצינות לספאם?
מעצבן שעל שאלות טיפשיות כאלה יש עשרות תגובות ועל בעיות אמיתיות של אנשים לא עונים
מעצבן שעל שאלות טיפשיות כאלה יש עשרות תגובות ועל בעיות אמיתיות של אנשים לא עונים
אנונימית
תגידי לו את האמת לפני שיהיה מאוחר מידי
לא יעזור לך לשקר בסוף השקר יתגלה ואז תיפרדו בדרך לא נעימה כל כך
תגידי לו את האמת אפילו היום או עכשיו את חייבת תנסי להסביר לו שהיית שיכורה אני מקווה שהוא יסלח לך על זה
אם את צריכה משהו תשלחי לי הודעה
לא יעזור לך לשקר בסוף השקר יתגלה ואז תיפרדו בדרך לא נעימה כל כך
תגידי לו את האמת אפילו היום או עכשיו את חייבת תנסי להסביר לו שהיית שיכורה אני מקווה שהוא יסלח לך על זה
אם את צריכה משהו תשלחי לי הודעה
angevil
זה עצוב אם את בסדר עם לבגוד בחבר שלך ולשקר
נשמע שאת חסרת החברים פה אם את לא מבינה כמה זה נורא
זה עצוב אם את בסדר עם לבגוד בחבר שלך ולשקר
נשמע שאת חסרת החברים פה אם את לא מבינה כמה זה נורא
מקווה שזה ספאם
אנונימית
להגיד את האמת
ותכלס אצל בחורה זה יותר מגעיל לבגוד מאצל גבר
אתן מקבלות הצעות לסקס מגברים נונסטופ אז מה יש לכן בכלל להתלבט אם לבגוד או לא
גבר לעומת זאת אם הוא מקבל הצעת סקס זה נדיר אז אם הוא ישקול את זה לפחות זה לגיטימי
ותכלס אצל בחורה זה יותר מגעיל לבגוד מאצל גבר
אתן מקבלות הצעות לסקס מגברים נונסטופ אז מה יש לכן בכלל להתלבט אם לבגוד או לא
גבר לעומת זאת אם הוא מקבל הצעת סקס זה נדיר אז אם הוא ישקול את זה לפחות זה לגיטימי
אנונימי
אולי היית יכולה לצאת איכשהו מהבגידה אחרי כמה ריבים אבל אחרי השקר הזה...
תשאלי את עצמך אם את רוצה לחיות איתו בשקר או להמשיך בחיים שלך עם האמת
עצה שלי ספרי לו
אחרת את סתם בן אדם זול
תשאלי את עצמך אם את רוצה לחיות איתו בשקר או להמשיך בחיים שלך עם האמת
עצה שלי ספרי לו
אחרת את סתם בן אדם זול
תגידי לו את האמת ותיקחי אחריות. בגדת בו וזה לא משנה אם היית שיכורה..
angevil אתה מביך את עצמך רצח.
גם בגידה בגלל שימוש באלכוהול היא בגידה.
הוא ינתק איתה קשר כי לחלק מאנשים (לא לך כנראה) אכפת מנאמנות של הבן/בת זוג
אה כן וגם היא שיקרה לו שאנסו אותה.
גם בגידה בגלל שימוש באלכוהול היא בגידה.
הוא ינתק איתה קשר כי לחלק מאנשים (לא לך כנראה) אכפת מנאמנות של הבן/בת זוג
אה כן וגם היא שיקרה לו שאנסו אותה.
אומרים שיש שלושה דברים שלא נשארים מוסתרים לזמן רב והם: השמש, הירח והאמת.
עצה שלי היא לספר לחבר שלך את האמת עם כל הקושי שבדבר, גם אם זה אומר שהקשר לא ימשך, אך אני חושב שמגיעה לו לפחות האמת, ואולי אם הקשר הזה באמת חשוב לשניכם אז תמצאו את הדרך להמשיך, את תצטרכי למצוא דרך לזכות שוב באמונו והוא יצטרך למצוא את הדרך לסלוח לך.
בהצלחה !
עצה שלי היא לספר לחבר שלך את האמת עם כל הקושי שבדבר, גם אם זה אומר שהקשר לא ימשך, אך אני חושב שמגיעה לו לפחות האמת, ואולי אם הקשר הזה באמת חשוב לשניכם אז תמצאו את הדרך להמשיך, את תצטרכי למצוא דרך לזכות שוב באמונו והוא יצטרך למצוא את הדרך לסלוח לך.
בהצלחה !
angevil שתלמד לא לשתות בצורה מופרזת או שאם היא יודעת שהיא לא יודעת לשתות כמו שצריך שלא תשתה מלכתחילה^ ואגב קשר מבוסס על אמון וכנות, היא שיקרה לו בפרצוף שאנסו לה אני ךא מאמין שאת היית נשארת עם בנאדם כזה
שתינו כפרה^ זאת את בלי כבוד עצמי וכבוד לאחרים
אנונימית
ממש מסכימה^
המינימום בזוגיות זה לזכור תמיד שיש לך הן זוג שאתה אוהב, ואם את חושבת שזה בסדר, תהיי מוכנה לזה שבכל פעם בן הזוג שלך עלול להשתכר כדי לתקוע מישהי ואז להגיד לך "סליחה מאמי שתיתי יותר מדי לא שלטתי בזה"
המינימום בזוגיות זה לזכור תמיד שיש לך הן זוג שאתה אוהב, ואם את חושבת שזה בסדר, תהיי מוכנה לזה שבכל פעם בן הזוג שלך עלול להשתכר כדי לתקוע מישהי ואז להגיד לך "סליחה מאמי שתיתי יותר מדי לא שלטתי בזה"
מה עשית בסוף??
אנונימית
מקווה שהוא זרק אותה לאלף עזאזל^
אנונימית
באותו הנושא: