8 תשובות
נגד
Oka
נגד. עדיף במקום ציבורי
נגד.
למה לא? תלוי בגילכם אבל זה סבבה בעיקרון אם את סומכת עליו כמובן
נגד תמיד זה מוביל למיטה ולא למטרת היכרות
אנונימית
ברור שנגד!
את עדיין לא מכירה את הבן אדם בשביל ללכת אליו לבית .
עוד לא ראית את הבן אדם פנים מול פנים וישר אליי הביתה מסוכן נגד
אנונימית
באותו הנושא: