10 תשובות
אישית dayz למחשב אני ממש אוהב משחקים ראליסטים.
בps4/אקסבוקס/מחשב פיפא, ניד פור ספיד, משחקי מכות אבל רק עם עוד מישהו, ו nba, בטלפון כל דבר, בסוויץ רק אקסלוסיבים של נינטנדו
וכמובן סוניק
וכמובן סוניק
במחשב אני הכי אוהב לשחק בbroken sword או gabriel knight,
בטלפון אני אוהב לשחק דרך text fiction בהרפתקאות-טקסט.
בטלפון אני אוהב לשחק דרך text fiction בהרפתקאות-טקסט.
אנונימי
בפלאפון פאפ ג'י
ובפלייסטיישן ממש אהבתי גי טי איי האמת חח
ובפלייסטיישן ממש אהבתי גי טי איי האמת חח
שואל השאלה:
whew הברוקן סוורד הזה אחד המשחקים המוזרים שאי פעם יצא לי לראות חח^^^
whew הברוקן סוורד הזה אחד המשחקים המוזרים שאי פעם יצא לי לראות חח^^^
אנונימי
cs go
מחשב mtg arena
פלאפון הרטסטון
פלאפון הרטסטון
אה פיפא ברור
שואל השאלה:
לא חח התכוונתי מה המשחק שאתם הכי אוהבים לשחק על הפלטפורמות האלה
לא חח התכוונתי מה המשחק שאתם הכי אוהבים לשחק על הפלטפורמות האלה
אנונימי
ps4 = פליסטיישן 4 , טלפון galaxy s 10 plus
באותו הנושא: