13 תשובות
בכלל לא
לא.
לא מה פתאום
אנונימי
לא מוזר בכלל אבל אומרת מראש יהיה לך די קשה למצוא אחת כזאת ביימנו
לא וטוב לדעת שקיימים כאלו בנים
שואל השאלה:
כן נכון למה אין הרבה כאלה
כן נכון למה אין הרבה כאלה
אנונימי
לא מוזר
שואל השאלה:
שונא את האלה שכל החיים שלהן זה להעלות תמונות.
שונא את האלה שכל החיים שלהן זה להעלות תמונות.
אנונימי
ממש לא, אפילו הגיוני מעוד
תאמת אני כן באינסטגרם אבל ממש לא מתעסקת עם תמונות ושטויות כאלה... מידי פעם שיוצאות לי תמונות יפות אני מעלה אבל בלי עיסוק בזה יותר מידי
לא
זה פשוט ניפלא זה אומר שאלף. אתה מודע לזה שהכל זה חרא
ובית. יש בך יותר רגש
זה פשוט ניפלא זה אומר שאלף. אתה מודע לזה שהכל זה חרא
ובית. יש בך יותר רגש
שואל השאלה:
^ממש, וגם כל דבר שקורה במקום להתמקד בו לעלות לסטורי
^ממש, וגם כל דבר שקורה במקום להתמקד בו לעלות לסטורי
אנונימי
האמת אני שונאת את הבנות האלה שמעלות אוכל או כמעט כל דבר אחר לסטורי... כאילו תעזבו את הטלפון, לא כל דבר צריך לתעד.
(זאת דעתי וסליחה אם פגעתי במישהו)
(זאת דעתי וסליחה אם פגעתי במישהו)
באותו הנושא: