12 תשובות
אולי הם לא יודעים מה השיעורי בית..
שאין להם / שאלה שיש להם הם לא רוצים לתת או שפשוט אין להם כוח אלייך.
שיש לך תירוץ למורה
שאתה פטור משיעורי בית
שואל השאלה:
אפילו המורה בקבוצה והיא ראתה את זה
אנונימי
זה תמיד ככה. אנשים עצלנים.
שאין להם כוח לשלוח לך או לא יודעים/לא רשמו
תמיד כל אחד חושב בראש שלו "מישהו אחר יענה", בגלל זה שואלים שאלות כאלו בפרטי
שואל השאלה:
וגם ביקשתי את מה שכתבו היום אבל לא שלחו ואני הפסדתי בטח חומר חדש
אנונימי
שאתה בבעיה (ש.ב)
שואל השאלה:
לא נראה לי שמעל עשרה תלמידים לא רשמו
אנונימי
תקשיב הכל טוב עם בבית ספר הם מדברים איתך
אולי תשאל כמה ילדים למה הם לא ענו