12 תשובות
אולי הם לא יודעים מה השיעורי בית..
שאין להם / שאלה שיש להם הם לא רוצים לתת או שפשוט אין להם כוח אלייך.
שיש לך תירוץ למורה
שאתה פטור משיעורי בית
שואל השאלה:
אפילו המורה בקבוצה והיא ראתה את זה
אפילו המורה בקבוצה והיא ראתה את זה
אנונימי
זה תמיד ככה. אנשים עצלנים.
שאין להם כוח לשלוח לך או לא יודעים/לא רשמו
תמיד כל אחד חושב בראש שלו "מישהו אחר יענה", בגלל זה שואלים שאלות כאלו בפרטי
שואל השאלה:
וגם ביקשתי את מה שכתבו היום אבל לא שלחו ואני הפסדתי בטח חומר חדש
וגם ביקשתי את מה שכתבו היום אבל לא שלחו ואני הפסדתי בטח חומר חדש
אנונימי
שאתה בבעיה (ש.ב)
שואל השאלה:
לא נראה לי שמעל עשרה תלמידים לא רשמו
לא נראה לי שמעל עשרה תלמידים לא רשמו
אנונימי
תקשיב הכל טוב עם בבית ספר הם מדברים איתך
אולי תשאל כמה ילדים למה הם לא ענו
אולי תשאל כמה ילדים למה הם לא ענו
באותו הנושא: